České vody se významně rozvířily díky velkému mezinárodnímu úspěchu české umělkyně, která zazářila v reklamě po boku světových celebrit. Značka Reebok představila novou globální kampaň s názvem Always Classic a povolala na ni osobnosti, jež se nebojí vystoupit z davu či ze své komfortní zóny. Patří mezi ně supermodelka Gigi Hadid, raper Lil Yachty nebo česká streetartová umělkyně Sany.
Celá kampaň vznikla v Los Angeles. „Bylo pro mě obrovské překvapení, že si mezi známé lidi z celého světa vybrali i mě. Vlastně tomu stále nemůžu uvěřit,” řekla Sany. „Natáčet kampaň přímo v Hollywoodu byl neskutečný zážitek stejně jako možnost realizovat se ve společnosti hvězd, které jsou skutečně špičky ve svém oboru. Rozhodně se jedná o důležitý milník v mé kariéře,” dodala.
S důrazem na posouvání hranic a stanovení svého vlastního významu slova “classic” značka vyzdvihuje modely 80. a 90. let jako jsou Classic Leather, the Workout, the Freestyle a Club C. Kampaň oslavuje klasiku postavenou na jinakosti, originalitě a inspirujícími osobnostmi vybízí k odvážnému vyjádření sebe sama.
V kampani dále uvidíte hiphopové duo Rae Sremmurd, zpěvačky Arianu Grande a Teyanu Taylor, streetartistu Felipa Pantoneho, modelku Sharinu Guiterrez či k-pop star Somi. Sledujte materiály, které nám Sany exkluzivně poskytla, a pilotní video, po němž budou následovat klipy zaměřené na jednotlivé hvězdy a jejich kreativní tvorbu.
VIDEO SE SANY: