Rok Buvola

Čínský nový rok letos zahájil dvanáct měsíců ve znamení Buvola, kterého se společně rozhodly oslavit značky Dior a Stussy. Kreativní osobnosti, jež stojí za oběma labely, Kim Jones a Shawn Stussy, navrhly speciální řadu oblečení a doplňků s motivem hlavy oslavovaného zvířete a nespočtem nápisů Dior, kterých se už poněkolikáté ujal Shawn Stussy. V kolekci se streetwearovým nádechem dominují rudé a navy tóny. Nechybí v ní komfortní tenisky, kožený batoh, maxi šála nebo stylová bunda.

Fashion boombox

Nostalgické trendy z 80. a 90. let jsou zpátky na výsluní a stranou nemůže zůstat ani audiotechnika, o jejíž vzhled se spolehlivě postarají high-endové značky. Po unikátním mramorovém gramofonu přináší label Saint Laurent exkluzivní reproduktor spadající do kulturní kolekce Rive Drotie, na níž dohlíží kreativní ředitel Anthony Vaccarello. Retro boombox tvoří z 90 % nerezová ocel, zatímco zbylých deset obstarává telecí kůže. Samozřejmostí jsou USB konektory a klasický jack.

M jako Montblanc

Značka Montblanc představila novou kolekci kožených doplňků M_Gram 4810, jež je zdobená decentním obrysem písmena M v temně modré barvě. Celoplošný motiv se zároveň stal novým signaturním vzorem inspirovaným stylem art deco a logem Montblanc z 20. let minulého století. Unisexová kolekce zahrnuje kožené tašky, batohy, ledvinky, peněženky i pásky. Mezi produkty s novým printem patří i sluchátka Montblanc MB 01 a smartwatch Montblanc Summit 2.

Nebeský Horizon

Model bezdrátových sluchátek Louis Vuitton Horizon se dočkal nového designu. Nebeský motiv odkazující na pánskou zimní kolekci, ve které se mraky objevily i na celém obleku, se nyní hrdě nese na barevném acetátu  s leštěnou ocelí. Na každém sluchátku dominuje jiný květ monogramu. Akustická kvalita je stejně výjimečná jako vzhled – za audio technologií totiž stojí společnost Master & Dynamic. Indukční nabíjení navíc slibuje až třicetihodinové hraní.