Už ji chytil Topshop, Longchamp nebo třeba Repetto. Zdá se, že značky chtějí limitky od řecké návrhářky Mary Katrantzou, která každou sezónu oslňuje komponovanými digitálními tisky i (v dražší verzi) vytkávanými motivy. Aktuálně si speciální řadu “Moncler M” vyžádal Moncler, brand zaměřující se na oblečení na ven.
Mary Katrantzou se při tvorbě vzorů inspirovala interiérem klasických sportovních aut i “hippie karavanů”. Siluety pak brala z vlastní řady na podzim zimu 2012. Tvary velkých rób aplikovala na kabáty díky speciálnímu lehoučkému nylonu. Kromě toho jsou některé modely i z brokátu, taktéž utkaného s využitím ověřených technologií značky Moncler.
Skutečnou zvláštností kolekce je pak to, že některé šaty zůstaly bez motivu, zdobí je pouze proševy. Netradiční spojení umělecké Mary Katrantzou a značky Moncler však bez problémů funguje a výsledné “couture” péřovky si nechá ujít jen málo módních sběratelů.
Foto: Archiv Mary Katrantzou