Umělečtí ředitelé značky Jimmy Choo Sandra Choi a Simon Halloway měli jasný plán. „Vůně je především šperk. Chceme, aby žena při koupi nové vůně cítila stejné vzrušení, jako když si jde koupit nový pár bot nebo kabelku.“
Výrobu vůně svěřili do péče tvůrkyni parfémů Christině Nagel, která vytvořila parfém pro ženu Jimmy Choo. Ženu, která si užívá blesky fotoaparátů, oblečená v luxusních večerních šatech je ozdobou každého večírku. Zvuk klapajících podpatků v ulicích Londýna, New Yorku a Paříže je jejím denním chlebem.
„Značka Jimmy Choo je především velmi ženská. Hlava vůně se proto zpočátku otevírá akcenty růžového pepře a jahod. Jakmile tyto tóny vyprchají, srdce vůně odkryje opojnou vůni exotických bílých květin, obohacených o tóny jasmínu a bílé lilie.“ vysvětluje Christina Nagel, která stvořila parfém luxusní a moderní.
Za zmínku stojí také skleněný flakon vůně, který je inspirován designem stínítka z období modernismu let 1970. Jeho třpyt vytváří mihotající se efekty a jeho barva je inspirována ultrafialovými paprsky z nočních klubů. Krabička je poseta miniaturním třpytivým práškem a ve slunečních paprscích září a hází odlesky.
Hvězdná je i reklamní kampaň, kterou nafotil americký módní fotograf Steven Meisel s modelkou Natashou Poly na scéně nočním klubu.
Parfém Flash by Jimmy Choo koupíte exkluzivně v parfumeriích Sephora. Mimo Eau de Parfum jehož 60ml stojí 2100 korun je v prodeji také voňavé tělové mléko.
0 Comments