Značka Benefit funguje od roku 1976, kdy byla založena dvojčaty Jean a Jane Fordovými. Když skončily s kariérou modelek, vytvořily moderní značku produktů pro krásu, která se stala světovým fenoménem.
S nadšením a těšením očekávám každý nový produkt i novinku, který Benefit uvádí na český trh. Animované reklamy na jednotlivé produkty jsou úplně jiné než jsme zvyklí a navíc mají vtip
A jaké jsou nejaktuálnější novinky? Slavné řady Chacha, Lolli a Posie se dočkaly dalších kolegů v podobě balzámů na rty. Tři nové odstíny mají nádech léta, poskytují hydrataci a obsahují máslo z manga. Kromě toho, že hydratují rty, přidávají tyto balzámy náznak jemné barvy na rty. K dostání jsou, stejně jako všechny produkty značky Benefit, exkluzivně v parfumeriích Sephora za 590 korun.
Další novinkou je lehká, matující a neviditelná emulze s ochranným faktorem Dream Screen. Okamžitě se vstřebá do pleti a pomáhá bojovat proti stárnutí pleti. Seženete ji za 890 korun.
Foto: Archiv značky