V jejich reklamách se neobjevují vyzáblé modelky, ale normální sympatické ženy, se kterými se můžeme ztotožnit všechny. Jejich koncept nenásilně bojuje za ženskou krásu a sebevědomí, posuďte sami, v dnešní době není moc kosmetických značek, které by pustily do světa slogan „Nejdokonalejší zadek je ten, na kterém sedíte.”
Před časem dokonce Dove spustil facebookovou aplikaci zaměřenou na pozitivní vzkazy, která dovolí ženám se postavit reklamě snižující jejich sebevědomí. V praxi jste tak mohly na Facebook posílat vzkazy typu „Přednosti nemáte jen vpředu či Velikost, kterou nosíte, vám sluší nejvíc.”
V letošním roce s třináctkou na konci se Dove zaměřil na to, aby pomohl ženám změnit přístup ke vnímání vlastní krásy. Zní to hezky a smysluplně a taky trochu smutně. Podle světových průzkumů totiž vyplývá, že pouze 4% žen se cítí být krásné.
V rámci kampaně nazvané Objevte svoji krásu připravil Dove aktivity, které by to procento mohlo výrazně zvýšit a které si kladou za cíl, aby se ženy cítily dobře. Za zmínku stojí možnost jít s Dove do kina, testovat různé produkty nebo se na stránkách Dove poradit s dvěma odbornicemi. Vnitřní kráse se bude věnovat přední česká koučka Lenka Černá a kráse vnější uznávaná česká dermatoložka Monika Arenbergerová.
Pro naši psychickou pohodu bychom každý den měli alespoň 15 minut „jen tak být“, na nic nemyslet, nic neřešit, s nikým nemluvit. Protože je občas důležité mít čas jen pro sebe. Aby ten pocit uvolnění a relaxace byl co nejintenzivnější, je příjemné ho něčím podpořit.
A tím se dostávám k novinkám a rozšířené Rozmazlující řadě Dove, která neuvěřitelně krásně voní a vaši pokožku opravdu zrelaxuje. Nově je rozšířena o tělová mléka a pěny do koupele.
Voňavé kombinace jsou tři. Bambucké máslo s vanilkou zanechá vaši pokožku vláčnou, vyživenou a obnovenou. Kokosové mléko s jasmínovými květy vaši pleť zklidní a zároveň ji vyživí. Jasmínové květy pak navodí klid vaší mysli. Kombinace Mandlového krému s ibiškem přináší uvolnění a pokožce výživu.
Foto:Archiv
0 Comments