Na vzniku této úžasné mystické vůně s českým překladem černá jiřina, se podílel sám kreativní ředitel značky Givenchy Riccardo Tisci. Ten se nechal inspirovat neexistující černou květinou bez vůně a jeho múzou Mariacarlou Bosconi, která je i tváří reklamní kampaně. Riccardo vytvořil tajemný příběh o květině, která díky němu začala vonět. Černých květin je v přírodě minimum. Vlastně i černá jiřina není zcela černá, jen její temně rudá pocitově přechází v sametovou černou. Když se podíváte na Mariacarlu musíte cítit to, to cítil sám Riccardo. I ona je mystická s nádechem temně černé. Její pohled je stejně fascinující jako vůně nevonící květiny. Na trhu je tato vůně ve dvou verzích – Eau de Parfum obsahující růži, kosatec, mimosu, santalové dřevo, pačuli a boby tonka. Druhá Eau de Toilette voní po ovoci, růži, ambaru, vanilce a santalovém dřevě. Italský designér Riccardo Tisci vždy uměl skvěle skloubit temnotu se smyslností a tím pomohl věhlasné značce Givenchy znovu ke světové popularitě. Jeho modely nosí například slavná a úspěšná herečka Kate Blanchett i arabské princezny. Ale nyní i vy můžete nosit kousek jeho díla v podobě tohoto mystického pronikavého parfému Dahlia Noir, který vás bezesporu nadchne.
Foto: facebook.com, PR firem
0 Comments