Elegance, přitažlivost a zábava města New York. To je inspirace pro novou vůni Carolina Herrera 212 VIP ROSÉ, jež je založena na konceptu nejlepší party světa.
Na párty 212 se může stát cokoli. To, co ji odlišuje od ostatních večírků je, že je pravá, autentická a plná zábavy. Energie, kterou vyzařují pozvaní hosté, místo, kde se party koná, a hudba která se hraje, to všechno způsobuje, že párty plyne sama od sebe.
Autentická, spontánní, tvůrčí a sofistikovaná – to je nositelka vůně 212 VIP ROSÉ. Je připravena bavit se ve dne i v noci. Nová vůně je ukryta v sofistikovaném skleněném flakónu s degradé efektem v matně růžové a je vytvořena ze tří přísad.
Růžové šampaňské: zaujímá čestné místo mezi svrchními tóny. Růžové bublinky ztělesňují slavnostní bezstarostný tón vůně. Svěží a velmi ovocná.
Květ broskvoně: srdcem 212 VIP ROSÉ je květ broskvoně. Tyto květy se svými sametovými plody dodávají vůni jemnost a citlivost.
Královské dřevo: základ tvoří královské dřevo. Je to návykový, elegantní, avšak jemně dřevitý akord, který dodává vůni velkou dávku smyslnosti.
Ambasadorkou 212 VIP ROSÉ byla zvolena Gisele Bündchen. Na reklamním spotu spolupracovali i zajímavé VIP osobnosti New Yorku, kteří ho tak posunuli více k autentičnosti. Ve videu nás nejdříve Gisele zavede na poklidný večírek ve stylu art deco. Pak ale s Marlonem, který je tváří 212 VIP MEN, splyne s davem, aby se mohli vydat na alternativní, tajnou párty. V reklamním spotu se pak objeví i známí bloggeři, DJ Leigh Lezart nebo model a celebrita China Machado.
Foto: Archiv značky